söndag 5 juli 2009

090703




Nu är det dags! Vi är på plats på Stångebroracet. På förmiddagen kollade vi 85 åkarna.Tobbe Häll hade otur och vurpade .Han slog sig i höften men det var ej så farligt .Tur det.Linus Månsson kom 8 :a Kanon bra kört.Grattis Linus .Sedan gick vi o kollade banan lite och vid 12.00 åt vi pastan med kräftstjärtar.Ekström fick faktiskt lika fräscha som vi.Vid 13.00 började det att regna och åska ,det stog som spö i backen.Banan blev gör skitig.Starten blev flyttad till 15.30. 300 st startade först. 3min efter startade nästa 300st så det blev tre starter.Jag startade i andra starten det gick kanon bra, låg tia i min grupp vid varvningen.Första varvet gick kanon bra .Sedan kom jag till varvningen och gick in i depån. Kenta gav mig nya glasögon och handskar. Ut på andra varvet, det såg ut som kriget på banan efter 850 hade åkt ett varv.Jag vurpade 3 gånger och satte mig fast i ett spår så jag fick lyfta bort cykeln det kostade kraft.Tappade säkert 10 min.Men jag är kanon nöjd 146:a kom jag. MEN NU EKSTRÖM !INGEN MER PASTA AV OSS!!!!!!!! Nu slog du mig igen.


TACK FÖR HJÄLPEN .Kennet & Tobbe Och Bettan.

En liten resultat lista på åkare från SMK ÖSTGÖTA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar