söndag 16 augusti 2009

090816

En seg dag i dag!!Igår var det cykelfest.På första anhalten alltså förrätt träffade jag min systers gamla kompisar Freddy& Anna-Lena.Det var nog ca 15-20 år sedan jag pratade med dom .Sedan var det varm rätt hos oss då kom det två trevliga par.Sedan var det dags för efter rätt.Det blev en längre cykling då med spö regn inte så kul.Men man får ju offra sig för kalas eller?.Efter det var det bara att dra vidare mot scout gården.Men hade ju tagit sig några stänkare då så dansen var inga problem. John Travolta släng dej i vägga!!!!!!!!!I dag hade jag med ungarna till SM crossen i Finspång, men det var segt.Jag tror jag vann cyklingen och dansen .Ja förresten jag vann nog hela festen.Det känns så i dag.Crossen var kul att se dom åker så himla fort.Tyvärr kvalade inte Limpan in det fattades 8 tiondelar.Ante kvalade in det var så jätteroligt för honom.

1 kommentar: