fredag 29 januari 2010

100129

Fredag.I dag har jag varit i Örebro på visning.Det var Hinders mässan.På vägen hem stannade jag till vid Litehlls o köpte körv.Körv de e gött de.När jag kom till Norrköping åkte jag och handlade,i dag var det jag som skulle laga mat.Det blev ju blommor åt frugan förstås som alltid varje fredag sedan vi träffades.När jag kom hem tog jag en grogg,Har lite tand värk.Sedan jobbade jag lite.Efter det blev det mat lagning.Ris med curry gryta , den blev faktiskt skit god.I morgon ska jag dra lite el till ytter belysning om det inte är kallt nu är det -22.

Hittade en gammal låt på nätet som man spelade när man var ung(Midsomrarna vid 4 på morgonen) Nu tar jag en grogg te!!! tand värken har inte släppt!!!!!!!!!!!!????

http://www.youtube.com/watch?v=qdhCKyyXvbY

1 kommentar:

  1. Fan det där med tandvärk var bra, det skall jag också använda

    Dan

    SvaraRadera