söndag 7 februari 2010

100206






















Tävling !Lite pirrigt var det.Jag startade långt bak,man tror ju alltid att man är sämst.Men det var jag inte,jag var snart i fatt folk i skogen.Det blev ett par varv som man fick skrika lite.Dom flesta åkte undan när det gick,det är inte så lätt att åka undan när det är ett spår,och på sida är det 50 cm snö.Jag är kanon nöjd med tävlingen en 30 plats och jämna tider alla 3 varven.Det här med snö spår har jätt mer smak.Team chefen Bettan säger att vi ska åka till Botkyrka nästa helg,men vi får se.Det blev en riktig motor lördag för delar av våran familj.Jessica var i Hede på SM i snöskoter cross. Bettan ,jag,Patte,Mamma,Pappa och Faster o Farbror var på enduro. En stor del av det här med tävlandet är ju att man träffar mycket trevligt folk.Det är också kul när folk står ute i skogen och skriker o hejar på TACK FÖR DET!!!






1 kommentar:

  1. det är klart att du ska åka till botkyrka har hört att det ska vara fina spår där. Vi var trötta och kalla så vi såg inte ditt sista varv. kram örta lotta

    SvaraRadera