fredag 9 april 2010

100409







Har varit lite nere,strul med dessa kranar till husbilen .POSTEN!!!!!!!!!!!!!!!!



Men nu har vi kommit i väg skit skoj.I går sov vi på ett ställe i Sverige där det krylla av folk med gula påsar.Natten var hyfsad,var för varmt och ovant att sova i smal säng.Men annars är den så underbar vår husbil. Nu när jag skriver detta har vi avnjutit en god middag sill o pära plugg gott gott. Vi står på en parkering på High chaparall.I morgon knallar vi mot lundby där vankas det lite kalas.

4 kommentarer:

  1. Äntligen är ni igång med bloggandet igen, visste att det skulle bli när ni var klara med husbilen. Så himla fin är den. Glada för er skull. Ta det lugnt på vägarna nu. KRAM Jessica

    SvaraRadera
  2. Hej du ser lite sliten ut tomas. Det har varit lite for mycke ett tag for er. Sjalv har jag det bra har nere i spanien med sol o jordgubbar.
    Var pa baren igar o sag barcelona real madrid det var en riktig hojdare . Mamma och jag hamnade i polisrazzia igar . Dom kollade korkort och spanskabilen . Mamma blev chokad och kunde prata flytande spanska helt plotsligt. Kommer hem torsdag natt sen ska det visst bara ivag till kristianstad sags det. kram lotta

    SvaraRadera
  3. Hej har nere ser jag flera tyskar som har slapkarra bakom husbilen med en smart, sa nu maste vi nog kopa en om vi ska ut i europa kram

    SvaraRadera
  4. Hej Tomas o Bettan sitter fast nere i spanien fortfarande. Det ar ingen roligt att inte veta nar man kommer hem igen. Jag har ju tak over huvudet i alla fall. Hade ju velat vara pa cross Sm istallet kramm lotta

    SvaraRadera