tisdag 1 juni 2010

100530






















9.00 dags för Tobbe att börja köra.10.00 var det vi stora som skulle åka.Lite segt var det, jag vet inte varför.Man kom snart i gång,banan var kanon fin.Vi fick lite tips av vår tränare Jörgen Huvell en gammal elit åkare. Vi körde 3 pass sedan la jag av, jag var rätt sliten.Lastning och hem färd.Det var segt att köra hem. Väl hemma var det bara att börja tvätta allt och städa husbilen. Det var inte mycket damm i husbilen i allafall ,som det har snarkats i helgen.






Tack Kenneth och Tobbe för en trevlig helg.






Tack SMK Kolmården för ett jätte rolig och trevligt läger.






Tack Lotta Karlsson för du hjälpte mig att fota.

1 kommentar:

  1. Det är Tobbe & Jag som ska tacka för en kanonhelg. Tänk er att få sova i en cross depå
    i en femstjärnig svit. Och den här gången vill jag starkt dementera att mina sanna påståenden om att Thomas snarkar är falska.
    Det var nog P.Frost i husvagnen bredvid oss
    men enligt helt osäkra källor ska det ha varit jag själv..
    Tack för en suverän helg MVH Kenneth

    SvaraRadera