söndag 3 maj 2009

090502







07.15. 1:a 2:a 3:a 1:a 2:a 3:a. !!!vaknade vi till.Test av högtalar systemet. Vi trodde vi skulle kunna ha sovmorgon när vi åkte till Finspång på kvällen. Icke sa Nicke!!!!.Men det är lite mysigt att vakna så. Man känner sig som en riktig tävlings förare, som man drömde om när man var liten. Sedan har man en sambo som tycker cross livet är skit skoj, det gör ju saken ännu bättre.Linus Karlsson och Peter Aronsson kom, så vi gick lite av banan ihop.10.30 förar möte.11.00 gick starten. Peter startade och nu hade vi 4 tim framför oss.Efter 35 min var det dags för mitt första varv. På cross banan flöt det på och en bit in i skogen. Sedan var det för faan bara sten, sten och sten.Sedan blev det fina stigar men därefter berg .JAG HATAR BERG MED EN 450 CROSS!!!.Jag tänkte, varför utsätter man sig för detta,men det var första varvet. Dom 2 andra gick bra, man vänjer sig.Tävlingen var kul .Peter och jag åkte ganska lika tids mässigt.Vi kom på 32:a plats av ca 90 lag.Vi var nöjda!!!!

Grattis till vinnarna i motions klassen Fredrik Thomasson och Patrik Andersson !

Grattis till Linus Karlsson och Emil Karlsson till 6 platsen i bredd klassen, ni hade tufft motstånd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar