onsdag 27 maj 2009

090527




Första KM:et i Gropen var i kväll.Tung körd bana mycket torr lös sand och dammigt.Var ej upplagd för att köra men det ändrasig snart.första heatet fick jag ur kass start men jag malde på i 20 min TRÖTT blev jag. Andra heatet var tre ur första sväng sedan höll jag mitt tempo det gick hyfsat tyckte jag i alla fall.Jag vet ej vad placeringen blev meddelar senare.När jag kom hem fick jag risgrynsgröt och ägg macka av Bettan .Vad nu det ska betyda!!! Jag ska köra fortare tycker hon kanske !! eller?

3 kommentarer:

  1. Det är tur att du tar det lungt när det är dammigt, det får inte hända dig något. Vi ses på lördag :D KRAM

    SvaraRadera
  2. Det kan betyda vad som helst, kanske att du skulle med på stan, Marknadsafton :)
    Eller att du skulle hjälpa till som flaggvakt under Mälarfräsen mellan 08.30-ca:13.00 på lilla banan? Vore en god gärning, eller hur?

    SvaraRadera
  3. Jag förstår nog vad hon menar.

    SvaraRadera