onsdag 24 juni 2009

090624


I morse var jag hos läkaren och kollade upp min förkylning och trötthet.Han sa att jag var i bra kondition ,hur man kan vara det när det går tungt att andas.När jag kom hem från jobbet fixade jag garage taket det har läck in, bäst att passa på när solen skiner.Sedan blev det tvättning av crossen jag ska byta p-boxar i framgaffel nästa vecka.Den 3 juli är det ju Stångebroslaget 850 startande i min grupp jag har 343 i start nr.Risken är att det blir dammigt i år igen.Var ute o sprang i 40 min skulle kolla om läkaren hade rätt,gick as tungt .Jag har ej tränat på 3 veckor ,sedan drack jag lite sprit på midsommar .Kan vara därför det går tungt?.2 dagar kvar att jobba sedan semester ska bli skönt ,och att vara hemma hos Älsklingen.

2 kommentarer:

  1. Karin wilhelmsson25 juni 2009 kl. 21:11

    Nu kollar jag igen om jag kan skicka en kommentar. Gick ej förra gången. Karin W

    SvaraRadera
  2. Karin Wilhelmsson25 juni 2009 kl. 21:16

    Hej Igen!
    Nu kollade jag och det fungerade. Gillar din blogg. Du skriver toppen bra och roligt. Träffade Bettan idag. Vi hade det varmt och skönt hos Kerstin. Ikväll spelade vi 9 hål och tog ett par glas vin efter att jag vunnit över Bosse. Just nu skulle jag kunna stoppa in en golfboll i munnen på honom. Han sover i soffan med munnen öppen. Hoppas att du snart kryar på dig, semestern nalkas ju. Ha det så skönt och jag hoppas att vi ses snart. Kramar från Karin och Bosse som vaknade till.

    SvaraRadera