fredag 26 juni 2009

090626

SEMESTERN BÖRJAR: Kanon skönt ska det bli.Idag var det mycket som skulle avslutas på jobbet men det gick bra. På hem vägen handlade jag lite grill grejer.Förrätten blev saltgurka med crame fraiche och honung.Sedan blev det grillad biff med rösti och falska sniglar, det var asagott.Det blev en lite grolle innan maten med o lite röd vin till maten.Det var tur att jag hann att springa innan!!!.Ja just det jag var ju o köpte 3 röda rosor åt min älskling också .Det är det viktigaste på Fredagen.I morgon bli det en kort semester tripp.

Jag vill önska Tobbe Månsson lycka till på rally tävlingen i helgen.Kör åta helvete,men var rädd om dej!

1 kommentar:

  1. Tack för lyckönskningen Thomas!!
    Jag körde så fort jag kunde, och blev total tvåa :). Det var nog tack vare ditt stöd...
    Film finns på Linus sida!!

    SvaraRadera