måndag 21 september 2009

090921
















Oj då ,det är mycket nu igen.Har ej skrivit på ett tag det har varit fullt upp.Förra veckan var det demo körningar ,cross träning och massa annat. I lördags skulle jag ha kört km i Gropen.Men i Fredags kväll sa jag åt min Älskling .Det där med tävlingen tar vi allt o skiter i. Vi packar husbilen och drar till Västervik i stället.Sagt o gjort 20.10 landade vi på Lysingsbadet.20.13 var tv upp riggad ,min goding vill ju se idol , jag är kanske inte idolen längre !Men jag skulle nog passa i programmet för jag sjunger lika dåligt som många av dom gör.Det blev i alla fall lite potatis sallad och revbensspjäll till Idol .Lördag morgon gick vi en promenad ,sedan åt vi frukost vid strand kanten .Solen bara stekte på oss,vi satt länge och gottade oss.Sedan tog vi cyklarna ner till stan och tog en öl på Harrys.Inte helt fel!!!!Vi tog en runda i stan sedan åkte vi till husbilen och satte oss i solen ,Ja vi tog några öl också. På kvällen drog vi ner till stan och åt på en restaurang gör gott va de!!!!Söndag morgon blev det ännu en promenad.Sedan packade vi ihop och åkte hemåt.När vi kom hem flyttade vi över oss i Saaben och skjutsade upp Jonas till Stockholm. Vi skulle titta på en annan husbil där med. Husbilen var ej något att ha,så vi åkte mot Ekerö och köpte 4 köks stolar istället.DET ÄR UNDER BART MED HUSBIL!!!!!

2 kommentarer:

  1. Du den däringa sjöjungfrun ?? Jag har sett snyggare.

    Dan

    SvaraRadera
  2. Visst är det nice med husbil? Ni har ju en ser jag.. ska ni köpa ny? Kika förresten gärna förbi vår husbilsblogg ;)

    SvaraRadera