söndag 27 september 2009











KM på Kråvila.Banan var jätte fin i dag.Första heatet fick jag kanonstart var 5:a.Andra heatet fick jag en skit start jag höll på att häkta ihop med Linus Månsson,jag släppte av .Gubba kan ju hålla sig lite bakom!Men det var asa roligt att åka ,men,men orken det gick mest på vilja.Jag måste gratta Tobbe Häll han gjorde en kanon körning i dag kul att se.Ikväll fick jag ett tråkigt besked och ett roligt.Tråkiga=Rickar Remander kan inte åka 3 timmar med mig.Synd Roliga=Att Kenneth Häll ska prova att åka 3 timmars med mig.Kul,Kul Det känns att det var länge sedan vi åkte cross ihop .Man har ju saknat det.Hoppas denna 3 timmars går bättre än förra året. Då gick 4 revben av .INTE KUL.Imorgon ska jag till Gropen ,Limpan och jag o några fler skall göra sträckan till 3 timmars.Idag när jag skrev detta inlägg hade jag ett hevete. En lärare och en dotter som satt o hackade hela tiden.Jullan var snällast

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar