onsdag 14 oktober 2009

091014

Var i Gropen och tränade i kväll. Vi var 4 st som åkte på en helt slät bana asa roligt var det.När man kommer ut på en bana som är helt i ordning gjord så blir man som ett barn.Liksom jädrans lek sugen. Efter den roliga träningen var det bara att åka hem och tvätta.Sedan byta hjulen med dom nya däcken och sedan lite service.Sedan lite polering förstås ,det ska var rent och snyggt när man ska åka.Lördag morgon drar vi mot Eksjö och Ränneslätt det ska bli skoj .Det är första gången jag åker där.Imorgon säger jag återbud till Gotland, för mycket strul med biljetter och boende ,jag vill ha kontroll på sådant.Jag satsar på klassikern nästa år, då jädrans tar vi husbilen och bokar i god tid.

2 kommentarer:

  1. Tycker att det är jätte tråkigt att det inte blir något Gotland.Själv har jag köpt en parkas på stan idag så jag inte ska frysa.
    kram lotta

    SvaraRadera
  2. Tack för att ni finns du och bettan <3 är så glad att jag har er. Tack för lunchen igår med. NI är BÄST <3

    SvaraRadera