torsdag 29 oktober 2009

091029

Idag kom det sms:et:VÄLKOMMEN TILL GOTLAND!GGN önskar er en trevlig vistelse på ön!!!! Då blev jag deppig.Vi skulle ha suttit på båten nu . I stället sitter vi och tittar på rosa bandet galan.Det är ju både roligt och tråkigt att se sådan gala.Det gäller att ta vara på livet och njuta i fulla drag.Åka på Gotland i lera, regn och sten i 3 timmar är ju inget vidare!!Men det är ju jädrans roligt .Inget kan hindra mig nästa år.Nu ska vi till Malmö i helgen min Älskling och jag.Mats och Helena kommer också dom har grabbarna med sig.Fredag kväll ska vi gå och äta på Sankt Markus vinkällare ,där är det buffè .Jag har varit där med kund resor.Det är kanon gott.
http://www.malmborgen.nu/sitestart.asp?page=markus
Lördag kväll ska vi se Svensson Svensson det ska bli skit skoj.
Det ska bli kul att åka iväg o mysa med Frugan. I går kväll var vi hos Helena och Klas och åt mat.Sedan blev vi bjudna på Skandia teatern .Det var Stand up .Det var skoj att se live.Men man vill inte gärna sitta långt fram,dom hugger ju på allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar