lördag 12 december 2009

091212

I dag blev det sov morgon.Det sliter på kroppen att vara på fest nykter. Dagen började med lite frukost ,det var lite.Jag har känt mig som en svullen säl senaste tiden.Har varit på kurser sitter stilla och äter o äter.När man lägger sig på mage å skälper över på rygg då är magen för stor.Sedan blev det ut i garaget la på dubbdäcken för nu ska det bli kallt och snö.Är så sugen att åka nu. Har monterat på Recluse koppling ,det blir nog kanon.Nu dö Ekström har du inte en sport mössa.HA HA.Efter det blev det en löpar runda ,jag sprang upp till cross banan.Så jävla slät och fin den är dåå.Lite synd var det att en hund hade gått på banan så det var hund spår!!!Måste sladdas!!!.Jag bara skoja ni som har gjort i ordning banan ska ha en stor medalj ni är kanon.Ni som alltid frågar om status på banan .LÄGG NER, den är ju alltid fin.Är det cross vi åker eller????En en gång kanon fin bana.Nu ska man ju igång o äta igen. Idag stod jag för matlagningen, det blev en kyckling gryta med curry och ris. Jag blev förvånad själv.Det var riktigt gott.
http://www.youtube.com/watch?v=J_Ov7O0eGSU

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar