söndag 13 december 2009

091213

































CROSS SÄSONGEN 2009 !


APRIL Tränings läger på High Chaparall Kanon kul var det

MAJ Sandracet i Finspång 2 manna lag plac: 32.a Körde med Peter Aronsson

Maj Jordsprätten i Linköping plac. 77.a 4351 p

Juli Stångbro slaget ös regn plac. 146.a Tävlingen var bara 2 varv 1,48,32

OKT 3 timmar i Krokek 2 manna lag plac. 12.a 11 varv körde med Kenneth

OKT Ränneslätt i Eksjö plac. 124 4 varv 3,00,11

NOV Gotland tyvärr kom jag aldrig dit

Det blev några km också.
Mål med cross åkandet 2010 är att slå dessa resultat och försöka åka mer hoj.

Jag vill tacka min Älskling för att hon ställer upp på dessa galenskaper.

Jag vill också tacka Peter & Kenneth som vill åka lag tävlingar med mig. PS hoppas vi kan åka ihop nästa år med.Tack för service hjälpen på ränneslätt fam Karlsson alltid lika kul att till bringa tid med er.Tack Helen Häll för tid kollen på 3 timmars du var kanon ,du gick in för det 100% det taggade mig med.
Och det är ju lika kul att träffa nytt folk runt om på cross banorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar