lördag 14 augusti 2010

100815





06,30 istigning i båten. Nu var det spännade. Ut o ta upp burarna.Tyvärr blev det bara ett 35 tal.Men men Pappa tyckte nog det var kul iallafall. Han hade inte fiskat med burar förut. Vi gjorde ett studie besök hos en kund också,jag visade när dom mjölkar kor med robbot.Vi var hemma vid elva,jag packade släpan och åkte upp till gropen och tränade.Sedan blev det persedel vård.Ikväll kommer Pia och Dan.jag och Dan skulle ha gjort kokt frukost korv med pepparrots -sås på resan,men vi hann inte.Men ikväll blir det av,vad har man för snaps till det?A mummel går nog!!!!Imorgon åker jag till Tyskland på kurs i tre dagar.Sedan är det träning som gäller.Söndag ska jag tävla på Kråkvila det är Kawasaki tävling.och så blir det lite pyssel med banan.Tack för en mysig vistelse Pappa och Mamma/Svärmor och Svärfar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar