tisdag 24 augusti 2010

100822






06,00 Vaknade hade klurat på vilka däck jag skulle åka på.Jag tog beslutet att byta hjul.Det blev lite fin justeringar på banan på morgon kvisten.Sedan var det dags för träning,jag kände mig sliten i kroppen.Första heatet var jag hyfsat med i starten,tempot var tufft.När det var några varv kvar fick jag sådan kramp i händerna ,så det var kört.Till andra heatet var jag helt slut ,jag bestämde mig att jag skulle stå kvar på grinden när starten gick,så tog jag det som träning.OFTA när grinden föll var ja ju med i allafall det gick hyfsat.Men helt slut,man ska nog inte jobba med banan så mycket innan man själv ska köra tävling.Men Tack Kawasaki för en kanon rolig tävling.Gubbarna i klubben fick blodad tand,vem vet nästa år kanske vi åker motions serien.Det vore skoj.Grattis till Kenneth för en kanon körning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar