tisdag 5 oktober 2010

100926


AJ AJ AJ !!! Är det någon som har kört över mig i natt. Vid åtta hugget kom dom familjen Häll.Vi hade bokat en plats åt dom ijämter oss.Det blev ju som ett lite team serrö!!Tobbe körde på för middagen,vi hejade på honom .Han körde skit bra.Kenta startade vid middagen.Han körde skit bra .Kenneth kom 10:a i breddklassen.Efter tävlingen käkade vi och packade ihop.Sedan gick vi ner till pris utdelningen,men det tog tid. Vi strosade runt. Så det blev ett par nya glasögon,klantig som jag var slängde jag ett par och kom ej ihåg var jag kastade dom.Sedan köpte jag en ny hjälm.Det är ju helt otroligt,det här har man ju drömt om. En fru som man älskar massor är skit intresserad av cross o vill vara i en depå i tre dagar, en fin husbil och en kanon cross cykel.DET ÄR BARA O LE!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar