tisdag 10 november 2009

091109

Nu är jag tillbaka.Det händer ju inte så mycket just nu.Men lite i alla fall.Helgen har varit skoj. I lördags var det klubb fest I Kolmården . Vi hade förfest hos Fam Karlsson.Sedan gick vi till scoutgården där var det uppträdande, dom var skit roliga. Sedan efter käket ,förresten tack så mycket för smörgåstårtan Örjan och Lotta den var riktigt god.Sedan blev det dans o dans o dans.Det blev ett par stänkare också.Efter allt dansande och drickande hamna vi i ute badkaret hos fam Karlsson .DÅ kände man att man hade tagit en eller två stänkare för mycket.Tack dom som styrde med festen.Det var länge sedan jag hade så roligt.Söndagen var ej så himla rolig.Jag gjorde söndags stek till familjen.Mina ungar kom och min mor och far .Middagen blev jätte god trot om ni vill. Nu kanske ni förstår att det tog tid innan jag skrev.Tyvärr blev det dåligt med kort från festen.Kanske var bra det .Ha Ha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar