fredag 27 november 2009

091127

Kanondag är av slutad.Dagen började med kund besök.Finns det något bättre än att ha fullt upp,det går i 190 på jobbet.Jag träffa en kund 07.15 i sin ladugård.Sedan till nästa och sedan kunder på kontoret.sådant jobb man har ,träffa massa trevliga kunder hela tiden.Sedan hem till min Älskling och tog en whisky o lagade plankstek. Det är gott så det k....... i mun.Lite vin blev det,TORES 2007 gottgott. Nu har min goding lagt sig till rätta i soffan IDOL.Inte jag alltså ,det är på tv:n.Imorgon ska jag hjälpa dotera med flytten till hennes o Krilles nya lägenhet.Bettan och jag är så glada att det blev en så bra lägenhet åt dom.Kontakter är bra!Söndag ska jag hjälpa sonen med att flytta soffor.Hälsningar Idol änklinen.PS gäller mellan 20,00-21,30.Fredagar

1 kommentar:

  1. Uppskatter verkligen att ni hjälper till pappi och bettis <3 ni är bästa!

    SvaraRadera