tisdag 10 november 2009

091110


Nu jädrans kanske man är på gång igen.Det blev löpning i dag.Kul Kul.

Nu vill jag gratta min dotter Jessica som har fått mer jobb i dag.Hoppas du får börja direkt. Nu är du Vuxen!!!! Kille, Jobb och lägenhet .Lite små saker är kvar som möbler (typ ofta) Men du har varit lite orolig ,men nu blir det bra ska du se.Jag och Bettan finns här och stöttar dej. Och sedan Pappas gamla ordspråk!DET ORDNAR SIG!!!!!! och det gjorde det. För mig är du min lilla snorgroda!!! HI HI

4 kommentarer:

  1. Fint skrivet........, grattar Jessica och Krille till lägenheten den här vägen!
    Festen i helgen verkade ha innehållit det mesta hi hi. Har det bra hälsa Bettan.
    kram HP

    SvaraRadera
  2. haha, ja jag börjar lära mig det att det alltid ordnar sig. det är nog den bästa meningen jag vet! vet att ni alltid finns och är så himla glad för det och uppskattar det till MAX ska ni vet! Älskar er mest av allt <3

    SvaraRadera
  3. Nu var det länge sen vi hörde något från dig.....

    SvaraRadera
  4. hej bettan & thomas!
    vad glad jag blev när ni skrev. här är allt bra, mycket regn här också. va trevligt med en liten tripp upp til huvudstaden alltid lika skoj! :)
    det lät smarrigt med räkmacka, då för jag säga grattis till bettan på namnsdagen. ni får ha det så bra. ni är bäst! hälsa till stor frasse o lill frasse. :)
    KRAMAR! från julia.

    SvaraRadera