lördag 15 maj 2010

100515











Idag vaknade vi halv nio.Regn men men på med löpar kläderna .Bettan och jag sprang på en fin grusväg ,det var skit sköntSedan hem till husbilen och duschade hur mysigt som helst. Jag lagade frukost när Bettan duschade.Efter frukosten gick vi o tittade på storfiskarn,ja han var inte ensam .Det var säkert hundra,jag var uppe vid halv sex för det blåste och regnade som satan.Vad såg jag ,jo några som stod ute i vattnet och fiskade.Snacka om fiske intresse.vid middags hugget blev det lite fika,och jag kolla över crossen bytte luftfilter och bromsbelägg. Fixade till glasögonen det gick åt 5 par glasögon på Jordsprätten.Nu sitter vi i Gränna igen vi ska gå ut och äta vid hamnen senare.Imorgon styr vi mot Boxholm, jag ska träna där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar