måndag 6 april 2009

090404




Hålloj.Lördag morgon solen skiner helt under bart.Lite frukost sedan lasta crossen och åka mot gropen.När man kommer fram till gropen, vad skådar mina ögon helt slät bana o sol och mycket trevligt folk fam Månsson coh fam Häll med flera.Ja visst ja , jag hade ju med mig termosen .Linus tipsade mig att ta med kokt korv i mat termosen DET ÄR KANON det är knappt att man har lust att åka cross då.Körde i alla fall 3 x20 min pass sedan åkte jag hem .Då blev det fullfart(alltså att städa garaget)
Ut med en garderob, flytta liter vinter hjul, monterade upp en diskho för att tvätta filter i. Blev perfekt.Sedan dax att tvätta crossen det är kul att ha grejerna fina.Då kom det ett par grannar med sin lille grabb Gustav. Då fixade jag stödet och monterade nummer plåt fram på styret på hans cykel. Sedan tog vi lite vin och kex med dom trevligt.Senare på kvällen grillade min älsklin lax och gjorde en så god sås så det nästan började o k:-rullarunt i mun. Hon är underbar min Bettan på alla sätt o vis.När vi hade ätit upp och satt o myste i solnedgången på vår altan kom nästa grann par, då blev det lite vin till,bara lite man får ju tänka på cross karriären!!

2 kommentarer:

  1. Ha det så bra nere i High chaparral vi får väl va hemma o fira påsk.Skämt osido ha det så bra i helgen o lär dig mycket...................

    SvaraRadera
  2. Trevligt att bli omnänd på denna fantastiska sida :). Jag väntar nu bara på "plankan"....

    SvaraRadera