onsdag 29 april 2009

090429


Kom precis hem från Lundby. Var ute hos Peter Aronsson och tränade Enduro.Jag drevade ner 2 kugg fram så jag var tvungen att testa.Det har inte blivigt något enduro åka sedan 3 timmar i Krokek i Oktober och det gick ju inget vidare,jo det gick bra tills jag vurpade .4 brutna revben och en spricka i bröst benet men skam den som ger sig!!!!På lördag är det dags för Sandracet i Finspång Peter Aronsson och jag kör ihop start nr 123.Peter får ta första passet.Det ska bli roligt ,tävling är alltid sköjjj!


Nästa vecka är det körigt för Lifberg ,Tisdag visning på jobbet.Onsdag KM i cross i Krokek och Torsdag GRABBHALVAN kul va.Nu ska jag gå o pussa på min Älsklings Bettan Hej svejs!!!!!!!
Hittade en bild på kvällen efter 3 Timmars.Jag håller masken bra ,man får offra sig om det är fest på gång!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Fattade inte hur du klarade av att hålla masken, jag hade gnällt som bara den ;P hahah.. Du är bäst du <3

    SvaraRadera
  2. Hahaha, ja att du skulle GNÄLLT vet vi alla om, så vi tackar gud dagligen för det...=) Annat hade varit om jag vurpat, jag hade nog fan avslutat loppet iaf, för Kentas skull. Men jag körde ju som sagt inte, jag åt äppelkaka i depån och snackade fiske med Taggen. För det är jag fan bra på, äta mat alltså. Lycka till idag, drive safe. Team manager JH

    SvaraRadera