fredag 24 april 2009

090424


Hemma igen skönt som attan.Var hemma vid 02.00 inatt. Vi blev lite sena vi var på en( pråm) i Tyskland, det var ej så roligt det var bara massa sprit vin och öl där o sådant behöver man ju inte .Men jag köpte lite som man kan bjuda på !!.I dag har jag fixat med husbilen packat den och lastat släpan.Halv åtta i morgon bitti drar jag och hämtar Tobbe Häll.Sedan åker vi mot Vadstena. På lördag kvällen ska vi campa i Motala.Tobbe ville grilla på kvällen det ska bli mysigt.Söndag ska vi åka i Motala det ska bli skoj.Söndag efter middag/kväll ska vi på 70 års uppvaktning Stig Botvidsson fyller år. Vi åker när Bettan kommer i från Stockholm för hon ska dit och träffa gamla kompisar.Jag önskar Linus Karlsson lycka till på J SM i helgen .

2 kommentarer:

  1. Härligt att höra att det finns skriftligt bevis på att det bjuds när jag kommer hem på besök =) Ställ jägern i källaren och ölen i kylen, så de är kalla tills dess. Lycka till i helgen med åkandet / Stallchef Mr. Hermansson

    SvaraRadera