måndag 20 april 2009

090420

Kom till Tyskland i natt satt i kö på autoban i 1,5 tim as tråkigt. Nu har vi haft kurs på claas tröskor hela dagen. Vi har kollat på konkurrent märken men det var ej mycket att se claas är ju bäst!!!.jag skulle ut o springa men vi slutade sen ,synd det är kanon väder här 22 grader o sol.jag får ta löpningen i morgon.Jag kommer hem på torsdag natt .Fredag blir det packning av cross grejer ,Tobbe Häll och jag skall på turné med husbilen i helgen och träna på 2 olika banor vilka vet vi ej nu. Nu ska jag gå och duscha sedan är det middag 19,00 då ska jag någon ta en KALL ÖL.
:::Ja längtar hem till min Älskling Bettan, när man är borta känner man verkligen hur mycket man tycker om någon.Hej svejs

2 kommentarer:

  1. Guud, va tråkigt att vara i värmen i ett öl-land... Tröskor är ju ett jätteroligt ämne :)
    Hoppas du o Tobbe får kul i helgen, kan väl inte misslyckas, 2 av Norrköpings kommuns trevligaste killar

    SvaraRadera
  2. tycker synd om dig pappai, men imorgon kommer du ju hem :D längtar jätte mycket till studenten nu, tack för kommentaren / Jessica <3<3

    SvaraRadera